EPO

Bedre for kunderne og bedre for bundlinjen: Læringsplatform højner værdien af ydelserne hos EPO

Forbinder du læringsplatforme (LMS) med interne læringsmoduler og HR på din arbejdsplads? Så er du næppe den eneste. I kursus- og konsulentvirksomheden EPO bruger de dog Learningbanks LMS-platform på en helt anden måde end en klassisk HR-medarbejder eller læringskonsulent.

Behovet

Træning i PowerPoint og præsentationsteknik er hovedydelsen hos EPO.

Created with Sketch. ”Vi havde et behov for at forlænge læringen, fordi vi ofte oplever, at det traditionelle kursus har et begrænset udbytte. Det, vi særligt var interesserede i, var at skabe en ramme omkring læringen, så det ikke kun foregik på enkelte kursusdage,” siger Kenn L. Hansen, grundlægger og konsulent hos EPO.

Kunderne hos EPO skulle altså have et langvarigt udbytte af træningen, for at de kunne blive endnu bedre til at kommunikere stærkt og overbevisende.

”Når vi kom forbi folk et halvt år efter kurset, så oplevede vi ofte, at de ikke havde arbejdet så meget videre med teknikkerne. Vi ville derfor gerne forankre læringen bedre og give dem flere værktøjer, som fx videoer, øvelser og flere downloads, end dem de fik på de enkelte kursusdage,” siger Kenn.

Vil du læse hele casen?
Få den direkte i din indbakke her.