Vi arbejder sammen med verdens mest innovative organisationer.

Få indsigt i - hvordan ambitiøse og førende virksomheder har styrket læringsresultaterne med Learningbank.

Box Image
I denne case vil du bl.a. læse hvordan McDonald’s rammer deres målgruppe: De 15-25-årige. Med stor succes! Der er kommet en stigning på 20%, når det kommer til medarbejdernes evaluering af, om træningsmaterialerne er tidssvarende og moderne.
Læs mere
Box Image
Awareness omkring persondataforordningen kan nu måles igennem tallet på anmeldte databrud og egne initiativer fra medarbejderne. Læs hvordan Coop har skabt awareness med e-læring - og fået medarbejdernes attitude ift. compliance-træning til at ændre sig fra negativ til positiv.
Læs mere
Box Image
"Som regel er der kun en eller to medarbejdere på job, og derfor er det svært at trække medarbejderne ud af planen til fysiske kurser i arbejdstiden." Men med digital læring er læringen tilgængelig 24-7. Der er fokus på feedback, koncentration og interaktion.
Læs mere
Box Image
Hos EPO oplevede de at de traditionelle kurser ikke var nok, og det at kunne forlænge læringen for kunderne var vejen frem. Læs med om hvordan de med vores læringsplatform sikrer, at kunderne får et større udbytte af træningen.
Læs mere
Box Image
Hvordan sikrer Arbejdernes Landsbank, at nye medarbejdere hurtigere får et tilhørsforhold og en forståelse af kulturen? Læs med om deres nye preboarding-forløb, som bl.a. består af et læringsspil - og jagten på koden til bankboksen.
Læs mere
Box Image
Hos Nespresso kombinerer de træningsformerne, det vi kalder blended learning. Det seneste skud på stammen er gamificeret læring, som bruges til at genopfriske produktviden hos medarbejderne – men også til at give nye medarbejdere kendskab til produkterne i deres onboardingforløb.
Læs mere
Box Image
Her fortæller Uddannelsesansvarlig Cille Qvist Klitgård, hvordan Fitness World arbejder med sine kerneværdier på en ny digital måde, der rammer medarbejderne i flere end 150 fitnesscentre fordelt over hele Danmark: En tilgang, der binder værdiarbejdet utroligt fint sammen med onboarding og kompetenceudvikling.
Læs mere
Box Image
Lingerikæden CHANGE har lanceret webshop, ERP system og ny digital læring & onboarding til medarbejderne. Alt sammen på mindre end et år. Brand Director Annette Carina Thomsen afslører her, hvordan kæden har sat retningen ved at stille spørgsmål. Det har ført til en ambitiøs satsning på kompetenceudvikling.
Læs mere
Box Image
Big Mac, McFeast og Chicken McNuggets. De fleste kender klassikerne på McDonald’s menukort. Og det er ofte allerede som gæst, sulten og dvælende foran disken, at man kan se sig selv som potentiel medarbejder på den anden side.
Læs mere
Box Image
Her fortæller Senior Business Consultant & Project Manager Marianne Lykke Nielsen, hvordan Danske Bank arbejder med at gøre bankens medarbejdere dygtigere til at forhandle løsninger der både skaber værdi for banken og erhvervskunderne. Det er ikke blot ny viden, der skal ’fyldes på’. Men derimod ny adfærd, der skal læres.
Læs mere
Box Image
Det kan være tungt at implementere og forankre nye initiativer. Men en IT løsning i ”skyen” kan være et fantastisk redskab til at effektivisere, optimere og strømline kompetencerne. Det erfarede Learningbank sammen med NaturErhvervstyrelsen, da 700 medarbejdere skulle trænes i kommasætning, brevskrivning og bedre brugerkommunikation.
Læs mere

Pæne ord
om os

Det er altid rart, at høre hvad andre siger, inden man tager den endelige beslutning.
"Learningbank er uden tvivl den mest moderne producent af digital læring, jeg til dato er stødt på. Det er ganske enkelt i en liga for sig. Udover produktet, er teamet bag Learningbank ekstremt kompetente og sætter en ære i at lære din virksomhed at kende, således at I sammen, får skabt de læringsværktøjer, der passer til virksomheden og målgruppen. Teamet udfordrer dig på form og metode og bringer de nyeste trends indenfor digital læring på bordet. Jeg vil klart anbefale andre, at kigge Learningbanks vej, når det drejer sig om digital læring. Der findes ganske enkelt ikke noget lign. på markedet."
Rasmus Vilhelmsen
"Vi har hos Radiometer fået udviklet et pre-boarding forløb, som vi er super stolte af at kunne præsentere nye medarbejdere for, da det kan give nye medarbejdere en stolthedsfølelse af at være Radiometermedarbejder, allerede inden de har haft første arbejdsdag. Samarbejdet med Learningbank teamet har været inspirerede, professionelt og positivt hele vejen igennem."
Mette Allermand
"Som kunder har vi følt os super trygge i processen og i gode hænder, fordi Learningbank har været professionelle, nærværende og tæt på os som kunder. Så jeg vil helt sikkert anbefale Learningbank til andre i fremtiden."
Martin Wonsild Bastrup
”GDPR-spillet blev modtaget positivt på tværs af hele organisationen. Vi oplevede bl.a., at læringsmodulet gav anledning til en betydelig dialog om databeskyttelse afdelingerne imellem og med GDPR-teamet. Det var tydeligt, at læringsmodulet havde formået at skabe den nysgerrighed og awareness, som vi havde ønsket."
Mads Balken Petersen
"Det er første gang, jeg er blevet præsenteret for digital læring, som jeg virkelig tror på. Derudover er teamet super inspirerende og kompetente. En sand fornøjelse at arbejde sammen med dem!"
Tina Brix Kjelgaard
“Learningbank kort fortalt: Teamet er super inspirerende og meget professionelle. Og så skaber de 'state of the art' læringsmoduler.”
Marc B. Wälti
”Nu har vi fået skabt noget suverænt og levende indhold på fire sprog i højeste kvalitet, som via Learningbank rammer direkte ud til målgruppen.”
Marianne Lykke Nielsen
“Vi har et motto hos McDonald’s, som lyder: Be bold! Altså at man skal turde være modig, skille sig ud og gå nye veje. Det føler jeg vi har gjort her. Det er klart det mest moderne jeg har set inden for digital læring indtil nu.”
Thorbjørn Milling
”Vores ledere og teamledere i Customer Channels er blevet endnu mere skarpe på kommunikation, ledelse og præsentationsteknik – takket være et skræddersyet uddannelsesforløb med en kombination af online og fysisk uddannelse via Learningbank.”  
Michael Rylander